Deletedmom_100 Kızlar saçma mı bilmiyorum ama 2 aylık oğlumu uyutup odadan çıktığım an ağlamaya başlıyor sonra tekrar uyutup çıkıyorum tekrardan ağlıyor korkuyormu yoksa benim yokluğumu anlar mı bu aylar da bilemedim ne yapsam
Mdngny Deletedmom_100 yokluğunu kökünü hissedip aglayabilir canım bende öyle oğlumu uyuturdum tuvalete girince anında uyandırdı yanında babası olduğu halde😃
DerenDuha Deletedmom_100 benim kızım 11 aylık oldu hala öyle benimki emzik almadıgi için meme ağzında uyumak istiyor onu anladık artık 1 yıldır sizinkide öyle olabilirmi 😃
Mimoza-kizim Deletedmom_100 yanına uzerinden cikardigin tisortunu bırak canm belki kokunu hissettigi icin agliyordur benm kizimda yatagina yatirdigimda uyaniyodu yanina tisortumu birakiyordum oyle alısti bir dene istersen uyku sorunlarina cozum oluyo bazen 🥰
DerenDuha Deletedmom_100 memede kalmak istiyor ozaman kendini daha güvende hissediyorlar iyice dalana kadar memede tut canım sonra varsa salıncağa koy ben bebekken öyle yapiyodum halada öyle yapıyorum ama çoğu zaman yine uyanıyor:)