Meliisa Öncelikle biberonu kesinlikle vermemeniz gerekiyor unutması açısından biz de beş ay 8 günlük olduk ve meme reddi yaşadık bir hafta sürdü Size kısaca deneyimden bahsedeyim ben de kucakta ayakta denedim olmadı ve emzik de vermedim Yatağa yatırıp üstüne eğilin memenizi ağzına sıkın başta ret edebilir siz biraz daha oyalayın muhakkak alacaktır ama dediğim gibi biberon ve emzik vermeyin biz yendik inşallah sizde yenersiniz. Hatta emzirme danışmanına da başvurdum onlarda genel olan şeyleri söylediler sizin dirayetli olmanız lazım ve kaşık ve enjektörle besleyin göğüsünüze de sağmaya devam edin Biraz karışık oldu ama inşallah faydam dokunmuştur