Zehra034 Bebeğim 2.ay aşısı oldu dün. Dün bir şey yoktu bugün ne uyuyor ne kendi halinde duruyor yalnızca meme istiyor ağlıyor normal mi bu ne zaman geçer
Naz50 Zehra034 normal canım aşı huzursuzluk yapıyor benimkide geçen ay oldu aşı sonrası öyle meme istiyor uyumuyor kucağında tut sakinleşir.