Kizlar adetime 8 gun var evde yaptigim testler pzitif cikti adetimi bekliyorum kan vermek icinmfakat dunden itibaren normalin disinda yprgunluk halsizlik mide bulantisi tiksinme ve afedersiniz ishal var.butun vicudum kiriliyor dokuluyor 20 aylik bir kizim var .yavrum kendickendini oyaliyor kolumu kaldiramiyorum bu belirtiler icin erken degilmi bu sekilde olan varmi 🙏🏻