Sevilayyy46 Kızlar makas aralığı en düşük banka hangisi altın hesabı için çok kararsız kaldım. Hepsi aynı sanki
RainOverMe Sevilayyy46 bankada cok fark edıyor dıye esımın bıreysel vardı oradan altın hesabı actı. Sadece Bıreysel altın hesabı var mı bılmıyorum bı arastırın ıstersenız tabı her ay kesıntı olacak maasından yanı her ay alırım dıyorsanız bakın
lilyummm Sevilayyy46 ben enpara yı kullanıyorum. Türkiye finans ve Kuveyt’in de makası düşük diye biliyorum
Keremikonunannesi Sevilayyy46 Kuveyt diye hatırlıyorum bir ara bende bakmıştım ama sonra fiziksel altında kalmaya karar verdim. Tabi sakladığınız yer güvenli olmalı.
Burcubaslas Sevilayyy46 ben kuveyttürk kullanıyorum makası en az olanlardan ve fizikiden çok daha iyi bence
Sevilayyy46 Çok teşekkür ederim bende ziraat hesabı var sadece makas aralığı yüksek geldi o yüzden çok teşekkür ederim dönüşleriniz için🥰 Burcubaslas Keremikonunannesi lilyummm Dilruba_1 RainOverMe
Usnac1995 Kuweyt de altın hesabım var. Eskiden daha iyiydi şimdi onunda makası baya açıldı ama yine diğerlerime göre iyi :)