Kızım da süt alerjisi var beş gündür diyet yapıyorum aynı zamanda alerji maması kullanıyoruz dün akşam çok kötü Ağlamaları başladı aynı zamanda alerjiye bağlı olarak şiddetli gaz sancıları devam ediyor yaptığınız diyet kendini ne zaman gösterdi artık hiç umudum kalmadı bu kadar dikkat etmeme rağmen Ağlamaları daha da kötüye gidiyor her gece dört 5 saat susmadan acı çekerek ağlıyor emzirmeyi bırakıp sadece mama kullansam kaç günde sonuç alırım