dunyaylabenimaramda 14 aylık, bazen tavana bakacam diye yere düşüyor kafası sürekli havada, ay tövbe görmediğim bişeyler mi görüyordur ki ya 😂😂😂
Deletedmom_48 dunyaylabenimaramda benimkide öyle ben şuna yordum bu durumu başkasının evinde kolay kolay uyumuyor bizim ev mi diye gözü hep tavanda etrafı inceliyor kendi odamızda beşiği bizm odayı tavandan loş ışıktan tanıyo odaya girince iyice etrafa bakıyo sanırm sonra hee tamam burası bizm ev deyip uykuya geciyor😂
Umutveannesi dunyaylabenimaramda 8,5 aylık tavandan peteklerden perdelerden gözünü alamıyor uyuması için yatırdığımda bunlardan birini izleyip izleyip gülüyor bi ara klimaya takmıştı mesela resmen konuşuyordu onunla 😂 ya beyaz olduğu için dikkatlerini çekiyor ya da melekler diye düşünüyorum 😄
Pinarab Benim bebegim de yaklaşık 3 aylık sürekli tavana bakıp gülüyor, dikkatini dağıtmaya calisiyorum gözlerini alamıyor resmen, başta avize ilgisini çekiyor sandım ama bakış açısında olmadığında da tavana bakıp güldüğünü fatkettim, ilginc🤷♀️
Minkpndam Pinarab 3 aylık bebekten bahsediyorsun nereye bakacak başka? Etrafını hemen keşfedemez oyun halısı alın onlara baksın
dunyaylabenimaramda Deletedmom_48 yani çok garip 1 yaşını de geçti, hep aynı yöndeki tavana bakıyor, evin sol köşesi, bi ara kıbleye bakıyor diye geçiştiriyordum ama korkutucu bir hal almaya başladı 😂
Pinarab Minkpndam boş bir bakış olmadığı için ilginç geliyor bayağı odaklanıyor ilgileniyor, ben de farkındayım 3 aylık olduğunun. Oyun halısı da var tesekkurler
Merve2022 Onlar günahsız yavrular belki melekler güldürüyodur , ne alaka demeyin Allah istedi mi herşey mümkün 🙂