Yarensen Kızlar merhaba,bebeğim 16 günlük evde biraz bunaldım açıkçası. Havada biraz iyi gibi. Kapali ortamlara girmeden,arabasından da çıkarmadan iyice giydirsem en fazla 1 saat yürüyüş yapmak bisey olur mu acaba. Yardımcı olursanız sevinirim
Wanderlust Yarensen ruzgarlik veya muslin ortulerinden arabasinin ustunu ortun guzel de giydirin hic birsey olmaz mart dogumlu benimki de 1,5 yasa kdar yagmur camur mutlaka 1 gunduz uykusunu acik havada yapti nasil alisirsa oyle gidiyor hasta vs kolay kolay olmaz. Cikin siz de size de iyi gelicektir yuruyusler 🌸
Umutveannesi Yarensen ben Nisan ayında doğum yaptım 17 günlük falandı Nisan yağmurları da vardı hava pek sıcak değildi ama hemen hemen her gün çıkardım temiz hava alsın diye hiç hasta da olmadı 3,5 ay boyunca hep çıkardım
yusuf11 Yarensen güzelce giydir çık cnm benim oglumda 1 haftalıkdı çıkmiştık hiç bişeyde olmamiştı çok şukur sana da çok iy gelicek
Pinarab Benim bebiş neredeyse 3 aylık hala hastane dışında dışarı çıkamadık Ankara’nın soğuğu malum cesaret edemiyorum bir türlü ama imkanınız varsa çıkarın bence temiz hava herkese iyi gelir.
Yarensen Pinarab Bende Ankaradayım o yüzden tedirgin oldum. Ama bugün soğuk bir nebzede olsa kırılmıştı. O kadar iyi geldi ki anlatamam 🥳
Deletedmom_39 Yarensen durduğun kabahat canım (40ı çıkmadan) hastane kontrolüne falan gidiliyorda nefes almaya niye gidilmesin
Satiyeakinci Biz kirki cikmadan cikmistik o kadar iyi gelmisti ki sana da iyi gelecek nefes alacaksin ❤️