esraeerdogann bişey daha sormak istiyorum aç olan bebek mide gazı çıkarır mı ve aç olduğunda başını omzuma koyduğumda sakinker mi ? Aç mı yoksa gazı olduğu için mi öyle yapıyor anlayamdm göğsümu sıktigimda 2-3 ince çizgi şeklinde fışkırıyor karşı tarafa ama hiç şişlik yok gogsmde nrdeyse doğduğundan beri böyle yumuşak