Geçtiğimiz yaz oğlum 2,5 aylıktı kayınvaliidemlerin yazlığında kaldık. Otel de olsa rahat ederdim muhtemelen küçük olunca daha kolay oluyor. Denize giremedi ama şişme havuz götürdük içine deniz suyu doldurup biraz ılıyınca soktuk içine ayına uygun aldığım simidiyle. Suyu çok seviyor zaten keyifli oldu bizim için. Ayaklanınca gitmek daha zor olur gibi geliyor bana da. Sürekli bi yerlere gitmek isteyecek peşinde koşmak gerekecek filan.