Wasssaap özel hastanelerin alması gereken maksimum tutar SGK ya fatura ettiğinin iki katı yani %200 olması gerekiyor, mesela ben hastaneye 5500₺ ödedim hastanenin benden alması gereken maks tutar 2500 olması gerekiyormuş. Google a hastaneni seç yazıp aratırsanız çıkan linkten hesaplama yapabilirsiniz