Oğlum 6 ay 7 günlük geceleri saat başı emiyor normalde 3 4 saat kesintisiz uyurdu emmek istiyor sürekli sütüm yetmediğini düşünüyorum ama gündüz bir sorunumuz yok ek gıda veriyorum yavaş yavaş. Hero Baby alicaktim fakat kabızlık yapabiliyormus o yüzden arı mama aldım doktora sormadan tabiki. Ama sadece gece vericem yatmadan önce açtıktan sonra nasıl saklıyorsunuz acaba herhangi bir sorun yaşayan varmı tecrübelerinize ihtiyacım var