Kızlar merhaba, bu konu ile ilgili açılan başlıklara tek tek baktım ama bundan muzdarip olan annelerin çözümlerine ulaşamadım, ne yaptınız da çare buldunuz ? Ne zaman, nasıl geçti? Emzirmek fobim oldu. Bebisimle en özel zamanlarımı acılar içinde geçirmek çok canımı sıkıyor. Mastit, umma degil bu tamamen farkli bisey. Genel cerrahide temiz çıktı. Neden oluyoor