Herkess merhaba bugün sezeryan doğumdan cıktım ve bebegmı yanıma getirmeden yeni doğan yogun bakımına almıslar. Solunum desteği verıyorlRmıs ve 24 saat gözetim altında tutacaklarmıs eğer akciğerle alakalı değilse cıkarcaklarms yoksa 7 gün antbytk tedavısı demişler. Boyle bısey yasayan oldu mu sonucu ıyı mı kötü mü lütfen bilgisi olan yardımcı olsjn