Kızım 11 ay 6 günlük söylediğim birçok şeyi yapıyor işte kirmizi arabayı getir deyince getiriyor kule yapalım deyince yapıyor halka geçirelim deyince geçiriyor gibi gibi bir çok şeyi söylediğim de anlıyor ve yapıyordu aslında ama son 3 4 gündür ne desem inadına yapıyor sanki özellikle dışarı çıktığımızda elimi tutup yürümüyor gel desem de benim olduğun yönün tamamen tersiine koşuyor hiç arkasına bakmıyor. Markete girince her yeri karıştırıp altını üstünü getirmek istiyor tamam bu normal biliyorum ama mesela markette hadi kızım gel ben gidiyorum desem de hiç umurunda değil gidersem gideyim bir kere kenara çekildim napacak beni göremeyince diye baktım etrafına baktı ben yokum kaldığı yerden devam etti hiç umurunda değil sanki bunların hepsi normal mi ya gerçekten? Evde de böyle bu aralar kendine zarar vermediği sürece asla yapma etme dememeye özen gösteriyorum ama kendine zarar verdiği yerlerde müdahale edince resmen benimle inatlasiyor u kadar erken inatlasmasi normal mi sizce? Doktora falan götürmeli miyim