Kimyageranne123 Duygu_52AK ikisi de mükemmel, Trendyol a gir kullanıcı yorumlarini oku canım anlarsın zaten
Melagle Duygu_52AK bende öyle pul pul dökülür yıllardır tüm vücut için bioderma atoderm kullanırım bir tek o iyi geliyor tek yüz içinde hametan sürerim çok çok kuru günlerde kış mevsiminde
Hilal-95 Pol34 evet bende kullanıyorum oğlum içinde doktoru önerdi onu kullanıyorum atopik cildi çok iyi geldi
Melagle Duygu_52AK hepsi Şahane ben atoderm baume kullanıyorum daha kıvamlı crem olan daha sulu. La roche de kullandım bir ara o benim cildime iyi gelmedi bioderma daha yağlı daha çok nem ihtiyacını karşılıyor