Sevaras ben petranın aynısefa kremı gebelıgımın 3.ayından ıtıbaren duzenlı kullandım 1 tane bıle catlagım olmadı doktorum hemsıreler dogum sırasında cok sasırdılar ne kullandın dıe sordular dusun okdr buyuktu karnım bı tane catlagım yoktu.. genetık dıyorlar ama ınanmayın annemın karnı catlak dolu bende olmadı onu kullanabılırsın bundan sonra catlamamak ıcın ayrıyetten koltuk altı kacak arası kararmada olmadı ben gogusten dız kabagına kadar surmustum duzenlı olarak