ErvaLina benim kızımda da hırıltılı başgamlı öksürük vardı. 43 günlüktü Doktora götürdük 2 gün serviste yattı havalar nebüller verildi sonra gece doktoru geldi çocuk çok tıkalı dedi ciğerlerine inmiş. Benim kızım kusmuyorduda balgamını atamıyordu. Sonrası yoğunbakıma kaldırıldı 45 gün yattı 46. Gün taburcu oldu. Entübe edildi.
Sana önerim doktora götür hava vericeklerdir evde nebulazatörle sonrasında sırtına elini bombe yaparak vurman çok hızlı çocuk ağlayacak kızaracak öyle iyleşiyorlar benim kızım öyle iyileşmiş ki bizde yaptık onu. Şimdi hala hırıltısı var ama balgamını çıkartabiliyor sırtına vurduğumuz için.