Arkadaşlar bu uygulamada çok yeniyim de beni biraz bilgilendirr misiniz?takipçi olunca ,öner yapınca neler oluyor?takipcinin çok olması satis dışında başka bir işe yarıyor mu?ay birileri senin ürünlerini beğendim seni takip ediyrm takibe takip diyor tamm onu anladimda .bir kullniciya takipçisi çok diye beni önerir misin dedim sizi Martin 20sine not ediyrm dedi şok oldum🙈yani bu iş baya ciddi mi ?