Asyaveannesi04 eylul_veannesi karaca asla almayın derim her ürünü dandik normal kahve makinası 3 ay içinde arızalandı muhattap bulacak servis yok arçelik aldım 2.5 senedir onu kullanıyorum çok memnunum
Pol34 eylul_veannesi mod var bende 3 senedir sanırım çok güzel 6 fincana kadar yapıyor sanırım ama 6 fincanın 6sı da köpüklü olmuyor 4 yapıyorum ben en çok köpüklü güzel oluyor. Kahve makinesi kadar kullanılan kahve de çok önemli bence
Tugce2391 eylul_veannesi bende Karaca hups kullanıyorum çok memnunum hem közde hemde sütlü kahveleri de yapıyor
Sibelkarakayaa @eylul_veannesi yaklaşık bir ay önce aldım hatır hüps , gayet de memnunum köpüğü çok güzel yapıyor,hatırla hüpsün arasında ki fark sütlü kahve yapabiliyor,sıcak çikolata yapabiliyor