Hsnahmtefe 25 aylik kizim var, 3 aylik da oglum, kizimda ilk soffio kullandik pisik yaptigi icin degistirdim jenny willy aldim kremli pisik yapmaz diye dusundum 1 ay da onu kullandim 1aydan sonra o da pisik yapti sonra molfix kullandim ekstradan pisik kremi kullanmama ragmen o da pisik yapti cocugu, sonra tesaxufen baby turco aldim, kizima 20 aydir kullaniyorum bir kere bile pisik yasamadik, ogluma da dogumundan beri kullaniyorum hic pisigi olmadi cok sukur, ama her bebegin bunyesi farkli tabiiki 💕💕