merhaba hanımlar çocuklarım bir haftadır resmen bu bitmek bilmeyen hastalıktan dolayı çok kötü oldular ne kusmalari ne öksürük ne ateşi durdu ne yapicam bilmiyorum 😢😢 gerçekten çok çaresizim ekimden gelen herşeyi yapıyorum sabhlara kdr başları bekliyorum nasıl biticek bu hasatlik bizim gibi olanlar varmı nasıl bı süreç geçirdiniz