Merhaba arkadaslar. Bu konuda tecrubeli annlerin onerilerini bekliyorum. Bebegin 19 aylik ve memeye asirii duskun. Hic birsey yemek istemiyor surekli meme meme diye geziyor pesimde. Aslinda 2 yasina kadar devam etmek istiyordum ama bazi saglik sorunlarimdan dolayi kesmek zorundayim artik. Emzirdigim icin kullanamadigim ilaclarim var. Ama sorunum su ki oglum sadece emerek uyuyor. Ayakta sallamayi, besikte sallamayi, yanina yatip uyutmayi, kucagimda evi gezerek uyutmayi aher yolu denedim uykusuzlukta gözleri kapaniyor ama memeye gelmeden uyumuyor. Bu durumda olan anneler siz nasil bir yol izlediniz nasil basardiniz memeden ayirmayi?