Slakyz yok Allaha şükür gaz problemimiz yok gaz damlası da etki sağladı sanırım yüz üstü oyun oynadığı zaman kendisi çıkarıyor gazını. Emmesi de doğduğundan beri hep tek göğüs emiyordu hala o şekilde devam ediyor . Ama sürekli emme isteği var. Ağlarken sakinleşmek için, uykusu geldiğinde ya da sıkıldığında bile emmek istiyor bu da yorucu oluyor biraz