Kuzeyinko Arkadaşlar bu şurubu kullanıp memnun kalan oldu mu işe yarıyor mu sizce?? Birde yan etkileri var mı doktora gitmeden kendım alıcam çünkü araştırırken buldum
tavsaninannesi Kuzeyinko multivitamindir genelde kış dönemleri öneriyor doktorumuz bide çok iştahsız olduğu zamanlar ben polivit değilde ocean multi almıştım polivitte aynı birisi reçeteye giriyor birisi özel alınıyor
birkucukkedi Kuzeyinko bize doktorumuz verdi, kullanıyoruz bi tık iştahını açtı sanki, iştahsızdı bebeğim 20 aylık