isabel canım ben odamda kucuk besiklerden kullanıyordum. Sonra riskli olmaya başladı. Sarkıyor oradan uyanınca. Baş edemiyorum bende park yatak aldım
Hem kocaman hemde derin uyansa bile gozum arkada kalmıyor. Benimki de 1 yaşında şuan. Buyuyen beşiğide var odasında ama ondanda sarkıyor o yuzden alacaksan derin al . Ben 2 yaşına kadar park yatagı kullanmayı dısunuyorum. Diğerleri bana riskli geliyor şuan için