flowerytll Merhabalar arkadaşlar tahlil yapmadan 3 yaş için kullansak bilgisi olan var mı bağışıklık için
Ccansuu flowerytll tahlil yapmaya gerek olmadan sürekli kullan dedi bana doktorum 3.5 yaşında kızım hep kullanıyorum
tavsaninannesi flowerytll kış döneminde doktorumuz kullanın demişti düşük olmasada takviye olarak tabi önce bi tahlil iyi olabilir fazlası sakıncalı
begonvilhg flowerytll ben kendim de kullanıyorum her gün. Bağışıklık icin çok faydalı. Kızım icin doktora sormadım ama bir yaşına gelince eğer bırakabilirsin derse de kullanmak isterim eğer sakıncası yoksa.