Oğlum 26, aylık olduk hala net olarak konuşmuyoruz.
Sürekli anne, hadi, ve baba dede diyor. Kelimeler çıkartmaya çalışıyor, örn: dıgala v.b. Kartlara bakıyoruz, yapboz oynuyoruz yapıyor bir göstermem yetiyor, ama konuşmuyor, acaba konuşma geriliği mi? bilmiyorum. Doktor normal her çocuk bir değildir demişti. Benim gibi olanlar nasıl çözümler buldunuz?