14 aylık bizim kız. Gerçekten artık kendime zarar vericek noktaya geldim. İnsan hiç biseyimi sevmez. Bebekken daha çok cigniyordu. Artık hiç birşeyi cignemiyor direk yutuyor bunaldim be insafsiz hiç mi elindekini ağzına goturmezsin asla ben ki kapalı gıda hiç vermem eline gofret verdim merak et ya bi agzina götür nedir zehir mi veriyorum sana ben. Bunaldim gerçekten zaten hasta kilo kaybı var annemler ekmek vermiyorsun diyor ondan almıyor değil eskiden et balık tavuk hepsini yiyordu şimdi yemiyor asla yemiyor hiç bişey yemiyor sadace su mama iç bari onuda gündüz içmez sadece su. Ya mandalina yemez mi çocuklar muz kivi elma hurma neyse bir sürü yemin ederim bir damla kendi isteği ile yok böyle devam ederse bir psikologa görümcem artık çünkü dayanamıyorum yap at yap at hep böyle bir kere ya ye. Sabah pankek yerdi çeşit çeşit yapiyorim çeşit çeşit omlet yok kan fegerleri iyi bir eksiği yok. Şuan hasta ama hasta değilken de böyleydi. Kimi kinadim bilmiyorum dua ediyorum sürekli yilmiyorim yine hazırlıyorum ama yok yemiyor meyve doğradım biraz önce insan merak etmez mi ya tabağı boca ediyor tabağı alacak. Elalemin çocuğu çubuk krakeri baila bayıla yiyor be cocuk bir tadına bak onu da aldım istemiyorum abur cubur ama aldık ağzına sürmüyor geçici geçici diye diye bu güne getirdim ama bir yerde de patlicak bu anne onuda biliyorum