Tarcn_34 Oğlum 12 aylık bir türlü iyileşemedi. 😔 Serum fizyolojik ile düzenli temizliyorum burnunu ama gecmedi hiriltisi balgamı. Var mı sizin bildiğiniz doğal yöntemler nasıl atılır bu ya
Gozdedmr Tarcn_34 benım bebegımde 2 aylık bızde aynı durumu yasıyoruz ama gecmedı hala oyle bır oksuruyorkı benım canım gıdıyor Yapmadıgımız sey kalmadı gecmıyor ılacta kulandırtmadı doktor