Kızlar 6.5 aylık bebeğim ilk dişini 4 ay 1 günlükken çıkardı ve şuan 4 üstte 4 altta dişi var hepsini sırayla çıkardı. 3-4 gündür de köpek dişi kızarmış. Belirtiler diş çıkrma belirtisi diğerlerinden daha ağır geçiyo hatta. Acaba normal mi bu kadar erken olması yaşyan varmı