Kızlar selam üc gün önce doğduk bizde rabbime sükürler olsun 39+2 iken sezeryana alındım suyum geldi bebegimin ertesi gün tüm testler temiz çıktı ve taburcu oldu benim icin 24 saat dolmadığı icin bir gece daha kaldık daha sonra hastane de yatarken pembelik gördük idrarında doktora sorduk tekrar tahlil yaptırdı ve enfeksiyon değeri 1 iken 4 olmuş. Resmen çocuğum hastane de enfeksiyon kapmış. Hic odadan çıkartmadım tahlil testler alan götürdü özel olmasına rağmen hijyenik gelmedi bana hic bir şeyleri… o kadar kötüyüm ki cok yüksek değil sınır da diye eve gönderdiler dün sabah geldik sükürler olsun. Emmesi de iyi ama mama vermemi söylediler basına böyle gelen var mi yardımcı olabilir misiniz? Bazen geliyo azalıyo sanki yavaş yavaş bilmiyorum altını açmaya korkuyorum ağlamaktan içim dışıma çıktı 🥺