Kızlar merhaba. Ne yapacağımı şaşırdım üç yıkdır bizimle olan bir kesimiz var hep problemli ve hırçın bi kediydi. Evde her şeye zarar veren hatta bize de zarar veren bir kedi ancak sokağa atmak istemediğimiz için yıllardır bakıyoruz ve normalleşsin diye uğraşıyorduk. İki aydır da bebeğimin kıyafetlerine bizim kıyafetlerimizw işemeye başladı bugün de halılara kaka yapmış ve işemiş. Bu tatz sorun yaşayan oldu mu ne yapacağımı bilemiyorum