Pelinsel Merhaba arkadaşlar kızım 7 aylık ben artık travel sistemden çok yoruldum baston bebek arabası almak istiyorum. Pıer cardın mi tavsiye edersiniz chıcco mu?şimdiden cevap verecekler için teşekkür ederim☺️
Kubracvlk Ben instgramdan aldım yoya bebek arabası . Okadar pratik ve konforlu ki katlayınca küçücük oluyor tek elle acıp kapatabiliyorum kim görse nerden aldınız diyor bir sürü kişiye önerdim ve cok memnunlar 700 tl kapıda ödemeli . Benimde travel sistem var ama kullanmıyorum uçak kabin boy oluyor kapatınca☺️