Rumuz_13 Kızlar bebekler en geç 8 de uyanmalı deniliyor ya 6 buçuk aylık brbeğim var 8 de halen uyuyorsa uyandırmalı mıyım yoksa istediği zaman mı uyanmalı. Siz ne yapıyorsunuz