Merhaba hanımlar bebeğim 9 ay 3 günlük dün doktora gittim ve motelin çok bozuldu bebeğim emeklemiyor ve yürümek istiyor bende tutup yürütüyorum emeklemediği için yürüteç aldım sürekli yürümek istediği için ve tutunup kalkamıyor çabalıyor yatağında ama kalkamıyor doktor bu konuda biraz moralimi bozdu bir sorun olduğunu söylemedi ama gelişim açısından geriden geliyor sanırım her bebek aynı değil ama bir sorun olabilir mi acaba çok takmaya başladım