Kızlar 5 gündür 2 aylık 4 günlük bebegım hasta
Balgamlı öksürüyor
Doktora goturdum cıgerde sıkıntı yok sukur
Acıl doktoru antıbıyotık verdı kullanıyordum
Sonra polıklınıge cocuk doktoruna goturdum kullanma
Dedı ve bıraktım
Bu balgamlı oksuruk nasıl gececek
Yasayan varmı
Cözüm önerısı olan varsa yazabılırmı