Herkese günaydın bebeğim 8 aylık , demin okuduğum bir yazı kafamı çok karıştırdı yazıda el çırpma elektrik süpürgesine ilgi otizm belirtileri diyordu ve bebeğım bunları yapıyor bebeğim bir haftadır el çırpma hareketi yapıyor genelde ben ona şarkı mırıldandığımda müzik duyduğunda ve heyecanlanınca , onun dışında çok aktif bir bebek emekler koltuğa tutunup kalkar , annne babayı tanır, ceee oyununu bilir , bu ay bababa deldeldel demelere başlıyor gibi yani bende bilemiyorum o yüzden size sormak istedim 🙁