Deryaaaaaaaq1 Oğlum 5,5 aylık ismini daha bilmiyor sürekli ismiyle hitap ediyorum ne zaman öğrenir acaba ?
Aysegul93 Deryaaaaaaaq1 sanırım 4 aylıktı ali deyince bakıyordu net hatırlamasamda bu aylarda bakmıştı. Ama daha öğrenir siz ismiyle hitap edin hep