Meraklimama Biz her ay aylık alışveriş yapıyoruz yüklü miktarda ama her hafta birşeyler bitiyor yaaa kısır döngü resmen . 9 ve 20 aylık bebeklerimizde var ,itinayla tüketiyoruz .
kubra2608 Meraklimama bizimde öyle günlük Alışveriş yapıyoruz resmen eksik bitmiyo halbuki toplu alışverişler de yaparız 😅
tatlibiranneo Meraklimama biz alışverişleri hep haftalık alıyoruz bakliyat ı bile bazen 2 haftada bir yapıyoruz uzun gidiyor yumurta hariç 😁günde 3 tane yiyen bebeğin eşimde öyle
tatlibiranneo Pupis pek bi bilgim yok 8. Ayından beri bu şekilde yiyor hiç sorun olmadı bayılıyor yumurtaya