Oğlum 8 aylık neredeyse hiç emmiyor beni, canı isterse günde 1 2 defa emiyor. İnfluenza geçirdik geçmişti ama tekrardan mı oldum grip mi oldum bilmiyorum. Burnum tamamen tıkalı boğazlarım ağrıyor öksürmekten baş ağrımı anlatmıyorum bile. Vücudum o kadar ağrıyor ki artık dayanamıyorum. İlaç kullansam vücuttan ne kadar sürede atılır bilginiz var mı? Çok çok kötüyüm, emziriyorum diye dişimi yaptırırken dahi anestezi almadan yaptırdım. Ama buna asla dayanamıyorum çok ağrılarım var bugün doktora gideceğim ama merak ediyorum böyle ilaç kullanıp ne kadar süre sonra emzirdiniz yine