Evet dernek kurmaya karar verdim eminimki üye çok olur 🤣 şaka bi yana kızım 3.5 yaşında oğlum 1.5 tam ilaçları kaldırıyorum öbür odadan hapşuuuuuğ🤦🏼♀️ kaç defa hasta oldular sayamadım o değil birbirlerine geçiriyorlar hatta bize. Onlar iyi olsun biz çekeriz de olmuyorlar işte. Bu kış böyle oldu kreşe gidiyor desem çevremde arkadaşların çocukları gitmiyor e onlarda hasta 🤧 bitkisel kürler deniyorum ama ilaçsız olmuyor yine gidip ilaç yazdırıcam. Sizin çocuklar ne durumda bildiğiniz kürler var mı