Gece sürekli uyanıyor salla beni diyor sürekl sallıyorum bırakıyorum 2 saat sonra yine uyanıyor yine sallıyorum çok yoruldum bir de park beşiği var istemiyor ord yatmak yanımıza alıyoruz onunda istemiyor içerde salla diyor ve ben salona yatak açıyorum 1 haftadır böyle uyku diye bişey kalmadı ne yapmalıyım bay bay diye bir damla duydum ise yarar mı versem uykulari düzene grer mi kullananları benim gibi sorun yasayanları yoruma bekliyorum