DarkSwan Bugün Çocuk Felci Aşısını olduk. Hemşire 15 dakika kadar kusmasın demişti ama bebeğim, 5-6 dakika sonra kustu. Aşının tekrarlanması gerekir mi?
DarkSwan Kocamdaaakocammm OPA olarak geçiyor sanırım. Bebeğim 6 buçuk aylık, 6 aylıkken olması gerekiyordu, 6. ay aşılarını oldu, fakat bu aşı yoktu bizde bugün olduk.
DarkSwan Kocamdaaakocammm 6.ay aşılarıyla yapılmıştır belki. Ağızdan yapıldı bize. Aşı takviminden kontrol edin isterseniz.
Metehan09 Benim bebeğim 2 3 dk sonra kustu Tekrar yapın dedim yok 2 ozel dr ve ebelere tekrar danistim yok dediler Damaga değmesi yeterliymus