Merhabalar herkese, dün 15 aylik oglumun ikinci Bexsero dozunu yaptirdim akşam da banyosunu yaptirdim tam yikarken geldi aklıma aşısi uzun tutmadim ama gece asi yeri kızardı sisti o bölge biraz da sicak 🙄 yani banyodan mi oldu yoksa böyle olan var mi? Normal mi bilemedim, boyle bi durum yaşayan var mi nasil gecer🙏