Merhaba arkadaşlar oğlum 3 ay 8 günlük 2 3 gündür uykusundan uyandığında bezi tertemiz uyanıyor. Tek damla çiş bile olmadan. Uyandıktan belli bir süre sonra taşacak gibi bezi dolduruyor. Gündüzler normal olabilse de gece bazen 5 saat uyuduğunda bile tertemiz bez ile kalkıyor. Benzer bir durum yaşayan var mı? Çocuk doktoruna sordum daha cevap vermedi. Korkuyorum kötü birşey var diye 😔