Kızlar oğlum 7 aylık bu zamana kadar mamasını nerdeyse çoğu uykusunda içirdim. Özel mama olduğu için tadını sevmiyordu. Aklınıza gelebilecek her şeyi denedim. (Pekmez,vanilya şurubu hattaa ve hatta toz şeker -bi iki gün)
Ek gıdaya erken geçtik zaten bundan dolayı. Oğlum birkaç gündür ek gıdayı yine bi nebze yiyor fakat mamayi içmiyor. Biberona tahammülü yok desem yeridir. Kaşıkla veriyorum tadınî alip icmiyor. Şırıngayla veriyorum ağliyor yutmuyor boğuluyormuş gibi yapıyor. Uykuda veriyorum uyanıp ağliyor sakinleştiremiyorum. Ek gıdalarına formül mama ekliyorum diyetiyen ve doktor tavsiyesiyle. Ama ben mamasını içsin istiyorum :( vitaminlerini o yolla karşılamasını istiyorum. Geçici bir dönem mi yoksa mamayı mı bırakıyor sizce. Çok mutsuzum :(