babygirl35_ Kızlar maması az kaldı 1 hafta var 6 aylık olmasına. Ne yapıyım sorun olur mu 2 numaraya geçsem?
Dilruba_1 Ben de 5+28 de 2 numaraya geçeceğim 6 nın dolmasına 1-2 gün kala Zaten normalde 6. Ayı dolmuş oluyor ama bu programa göre birkaç gün geride gösteriyor anlamadım neden öyle
guvendkyr1 Dilruba_1 benimkide öyle 3 gün geride gösteriyor aslında doğum tarihini doğru yazıyorum ama yine aynı. Bende anlamadım
Dilruba_1 babygirl35_ 4 temmuzda doğdu Şimdi yine hesapladım bugün tam doğalı 180 gün olmuş 6 ay olmuşuz ama programa göre 4 gün var daha 6. Aya 😀 guvendkyr1 benimkide öyle 3 gün geride gösteriyor aslında doğum tarihini doğru yazıyorum ama yine aynı. Bende anlamadım Herkeste mi öyle acaba ?
guvendkyr1 Dilruba_1 7 temmuz doğumlu benimkide. 7’den 7’ye 1 ay sayıyo program ama aylarda 31 çeken günler var onları atlıyo sanırım bilmiyorum
Dilruba_1 guvendkyr1 evet ben şimdi hesapladım 6 ay olmuş 180 çıkıyor hususi hesapladım 😀 Programa göre 4 gün sonra 6 aylık olacağız 🥸 Doktoruma da soracağım bakalım onun sisteminde ne görünüyor