@“Aak040422”#p24001871merhaba 🤗 Şimdi bizim düzenimiz şu şekilde sabah 7 gibi uyaniyor mamasini içiyor 9 gibi ilk uykusuna yatiyor 11 gibi kalkiyor kahvalti yapiyor karisim tarzi yaparsam tabak bitiyor ama tabak yaparsam tabiki bitiremiyor hepsini. 2 3 civari çorbasini içer yoğurtla birlikte 2 saat sonra mama veriyorum genelde aksam bizimle yemek yiyor yatmadan yine mama ben bu şekilde yapiyorum çunku cok istahli bir bebegim var 4. Ayda ek gidaya basladim siz dusunun ☺️