Buraya yazıp yazmamayı çok düşündüm. Olumsuz beni üzecek yorum almaktan çok korkuyorum. Sapasağlam sağlıklı kızım orta kulak enfeksiyonunun beyinciği etkilemesi nedeniyle 1 haftadır hastanede yatıyor. Şükür bilinci açık ancak denge problemi var yürüyemiyor, göz bebeği ve kafa titremesi var. Huzursuzluk var şükür birkaç gündür daha iyi. Çok fazla tetkik yapıldı. Ancak tekrar sağlığına kavuşacak doktorların söylediğine göre sadece süreç uzun olacak. 1 yıllık hastaları bile varmış. Ben sanıyorum ki haftaya toparlayacak benim kızım. Daha 11 aylıkken yürümeye başlayan hareketli bu ayın başında koşan kızım şimdi enfeksiyon gibi sık olan bir semptom karşısında bu durumda. Eğer böyle bir durum yaşayan varsa sürecini çok merak ediyorum. Kaç günde, haftada iyileşti ? Tetikleyen neydi? (Aşı, enfeksiyon vb.) Hastaneden bilgi istedim benzer durumları yaşayan kişilerin anne ve babaları ile görüşebilir miyim diye vermediler.